FAQ

Levering

Hvad sker der fra det øjeblik, du bestiller din vare til du modtager din pakke?

Kort tid efter, du har afgivet din ordre, vil du modtage en e-mail bekræftelse på, at vi har modtaget din ordre.

Vi bestræber os på at levere dine varer inden for 1-3 hverdage. Bemærk, at ordrer afgivet på en offentlig fri- eller helligdag vil blive behandlet den følgende hverdag.

Læs mere om levering af varer under vores handelsbetingelser.

Der er fri fragt for køb over 499 kr. med levering til PostNord udleveringssted.

Retur & reklamation

Vi håber, at du bliver glad for dit køb. Skulle du mod forventning få behov for at returnere eller reklamere, har vi her samlet svar på de mest stillede spørgsmål.

Lust Copenhagen giver dig ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 30 dage. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i fysisk besiddelse. Læs mere under fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.

Ønsker du at sende en vare retur til os, skal du udfylde vores standardformular, som du henter her.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering af varen til os.

Læs mere om retur af varer i vores handelsbetingelser.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte Lust Copenhagens kundeservice via e-mail: kundeservice@lustcopenhagen.dk

Når du kontakter Kundeservice skal følgende være opfyldt for, at vi kan behandle reklamationen: 

  • Du skal gøre os opmærksomme på fejlen/manglen i rimelig tid efter konstatering af fejlen. 
  • Reklamation skal være os i hænde senest 24 måneder efter købet. 
  • Du skal oplyse bestillingsnummeret. 
  • Fejlen skal være tydligt beskrevet og der skal vedhæftes billeder. 
  • Varen skal være behandlet forsvarligt og korrekt vedligeholdt. 

Jeg har købt mine varer før den 31. marts 2023, hvad gør jeg?

For varer købt før den 31. marts eller i fysisk forretning på Mikkel Bryggers Gade, henviser vi til følgende:

Kontakt butikken i Mikkel Bryggers Gade 3A, 1460 København K, info@lforlove.dk

Produkter

Vi besvarer her nogle af de mest stillede spørgsmål til intimprodukter.

1. Batteridrevet produkt: Har du tjekket at batterierne sidder rigtigt og at den lille papirslip er fjernet?

2. Genopladelig vibrator: Har du husket at deaktivere rejselåsen/travel lock? Det gøres på forskellige måder.
Men typisk skal du holde minus og plus-knapperne i bund i 3-5 sekunder. Og er din vibrator fuldt opladt?

3. Er det ikke én af ovenstående årsager, anbefaler vi at du kommer forbi butikken, kontakter kundeservice
eller sender din vibrator retur, så vi kan se, om der er tale om en defekt.

Støvfrit og gerne i en opbevaringspose. Er det en batteridrevet vibrator, så husk at tage batterierne ud, så de ikke ligger og irrer. Det gælder ikke for genopladelige vibratorer.

Silikonebaseret glidecreme er oliebaseret og vandbaseret glidecreme er vandbaseret. Nogle glidecremer indeholder også aloe vera. Det er godt, da aloe vera binder fugt. Men vær opmærksom på at nogle kan være sensitive overfor aloe vera. Generelt anbefaler vi, at du altid tester din glidecreme på din håndflade inden brug. Glidecreme hjælper til at tilføre fugt, øge glideevnen og giver mere nydelse og øger følsomheden, hvad enten du er solo eller sammen med en partner eller flere.

Den må ikke smides i restaffald. Den skal enten afleveres separat eller med storskrald på genbrugsstationen.